Prekių apmokėjimas, pristatymas ir grąžinimas

APMOKĖJIMO SĄLYGOS

Apmokėti už prekes galite bankiniu pavedimu arba Lietuvos populiariausių bankų mokėjimo sistemomis (naudojant Paysera.lt).

Mokėdami bankiniu pavedimu, turite užpildyti formą su šiais duomenimis:

  • Gavėjas: Reda Radykė
  • Bankas: PAYSERA
  • Sąskaita: LT393500010003780391
  • Mokėjimo paskirtis: Jūsų užsakymo numeris

 
Paysera.lt sistema Jums leis atsiskaityti:

  • Per visų Lietuvos bankų elektroninės bankininkystės sistemas.
  • Užsakymo pabaigoje Jūs būsite nukreiptas į Paysera.lt sistemą, kur galėsite pasirinkti savo banką ir pateikti apmokėjimą.

 

Atkreipkite dėmesį, kad per dvi darbo dienas neapmokėjus už prekes užsakymas – atšaukiamas!

PRISTATYMO SĄLYGOS

  • Prekių pristatymas vykdomas visoje Lietuvoje.
  • Prekės yra pristatomos AB Lietuvos pašto pristatymo būdu užsakymo metu Jūsų nurodytu adresu arba pasirinkus norimą LP express paštomatą.
  • Jeigu prekės perduodamos pristatant į namus, klientui pasirašius pristatymo dokumentus, Prekių pristatymo metu Jūs privalote kartu su kurjeriu patikrinti siuntos būklę. Pasirašius pristatymo dokumentus be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkinga.
  • Dažniausiai pristatymo terminas svyruoja nuo 2 iki 6 darbo dienų, skaičiuojama nuo prekės apmokėjimo gavimo dienos.
  • Šventiniais laikotarpiais prekių pristatymas gali užtrukti ilgiau nei numatyta.

GRĄŽINIMO SĄLYGOS

  • Visoms elektroninėje parduotuvėje parduodamoms prekėms suteikiame prekės grąžinimo garantiją, kuri nustatyta vadovaujantis LR įsakymu Nr. 217 „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės“.
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje. Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta, tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta, taip pat nepraradusi prekinės išvaizdos, t. y. nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. Netaikoma tik tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
  • Grąžinamos prekės neturi būti pažeistos ar kitaip kliento sugadintos, taip pat turi būti pridėtas prekės pirkimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita-faktūra), bei raštiškas prašymas dėl prekių grąžinimo su nurodytais prekės trūkumais. Visas siuntimo išlaidas, grąžinant prekę, padengia pats pirkėjas.
  • Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo prekių pardavimo dienos, pakeisti ją analogiška preke. Jeigu neturėsime pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per keturiolika dienų grąžinti prekę ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Prekės į kitas prekes nekeičiamos.
  • Prekės turi būti grąžinamos registruotu paštu, siunčiant adresu:  Saulės g. 17b, Užliedžiai, Kauno raj.
  • Mes neatsakome už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitomis savybėmis gali neatitikti realių prekių savybių dėl Jūsų naudojamos įrangos ypatybių. Taip pat neatsakome už tai, jei Jūs neatidžiai skaitėte prekių aprašymus. Nė viena iš šių priežasčių nėra pagrindu grąžinti prekes.
  • Dėl prekių grąžinimo kreiptis labas@puosni.lt